Vrácení zboží a reklamace

 

 

 

Odstoupení a vrácení zboží do 14 dnů

Jsme rádi, že jste si vybrali naši nabídku. Chápeme však, že mohou vzniknout situace, kdy budete chtít svou objednávku vrátit. Snažíme se vám proces odstoupení a vrácení zboží co nejvíce zjednodušit. Zde je několik důležitých informací:

Odstoupení od smlouvy: Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy o nákupu zboží, máte právo to učinit do 14 dnů od převzetí zboží, aniž byste museli uvádět důvody. Stačí nám o tom informovat e-mailem na adresu info@d4less.cz nebo prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Poté máte dalších 14 dní na vrácení zboží.

Podmínky vrácení zboží: Zboží by mělo být vráceno v původním stavu, nepoškozené, s kompletním příslušenstvím a v originálním obalu. Prosíme, abyste nám zaslali kopii faktury či dokladu o nákupu společně s vráceným zbožím.

Náklady na vrácení: Náklady na vrácení zboží nese zákazník, pokud výslovně nesouhlasíme s tím, že náklady budeme hradit my. Doporučujeme vám zvolit způsob vrácení, který umožňuje sledování zásilky.

Vrácení peněz: Po obdržení vráceného zboží v původním stavu provedeme vrácení peněz na váš účet. Toto vrácení provedeme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží.

Doprava vrácení zboží:
UPOZORNĚNÍ! ZASÍLÁT ZBOŽÍ ZPĚT POUZE NA UVEDENOU ADRESU v reklamačním systému POUZE ČESKOU POŠTOU - BALÍK NA POŠTU!

 

Reklamace zboží

Vaše spokojenost s našimi produkty je pro nás prioritou. V případě, že byste měli nějaké obavy nebo problémy s produktem, který jste zakoupili, rádi vám poskytneme podporu a řešení.

Podmínky reklamace: Pokud zjistíte vadu na produktu nebo se vám zdá, že neodpovídá specifikacím uvedeným na našem e-shopu, můžete uplatnit reklamaci. Reklamace musí být provedena v souladu s následujícími podmínkami:

  • Kontaktujte nás co nejdříve po zjištění problému na e-mail info@d4less.cz
  • Popište nám konkrétní vadu nebo problém, a pokud je to možné, přiložte fotografii.
  • Dodržujte zákonnou lhůtu pro uplatnění reklamace.

Postup reklamace:

  1. Kontaktujte nás a informujte nás o problému s produktem.
  2. Požádáme vás o zaslání fotografie vadného produktu a popisu problému.
  3. Podle charakteru problému vám nabídneme nejlepší řešení – buď výměnu zboží, vrácení peněz nebo jinou možnost.

Náklady na reklamaci: Náklady na dopravu zboží k nám v rámci reklamace nesete vy. Pokud se ukáže, že reklamace je oprávněná, náklady na vrácení nového zboží náš e-shop hradí.

Doprava vrácení zboží:
UPOZORNĚNÍ! ZASÍLÁT ZBOŽÍ ZPĚT POUZE NA UVEDENOU ADRESU v reklamačním systému POUZE ČESKOU POŠTOU - BALÍK NA POŠTU!

Reklamace a záruka: Při reklamaci budeme postupovat v souladu s platnými právními normami a našimi obchodními podmínkami. Produkty zakoupené u nás obvykle mají určitou záruční dobu, o které vás budeme informovat.

Vaše důvěra je pro nás důležitá a jsme tu, abychom vám poskytli kvalitní služby. Pokud máte nějaké dotazy týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat na info@d4less.cz. Děkujeme za váš nákup a důvěru v naši značku!